O noua jucărie Apple a făcut valuri şi cozi interminabile pentru a putea fi cumpărată. Iata ce spun cei de la CNN:

Americanii au aşteptat chiar şi 24 de ore la coadă în faţa magazinelor pentru a intra în posesia unui iPad, cel mai nou produs marca Apple. Cei care au reuşit să cumpere unul s-au plâns, însă, de capabilităţile acestuia de a se conecta la Internet wireless (Internet fără fir).

La numai o zi de la lansare, Apple a primit mai multe plângeri pe site-ul său de la clienţii care afirmau că iPad nu reuşeşte să se conecteze la reţeaua Wi-Fi sau semnalul este foarte slab. „Semnalul Wi-Fi din locuinţa mea este atât de puternic încât pot să mă conectez cu orice dispozitiv chiar şi atunci când sunt afară. Cu iPad însă, semnalul nu este la nivelul maxim”, scrie un client pe site-ul Apple. Un altul spune că telefonul mobil şi alte gadgeturi se conectează cu usurinţă la reţea din orice colţ al casei, nu însă şi iPad.

La iPad, antena Wi-Fi este localizată în spatele logo-ului Apple şi este foarte mică, astfel s-ar putea explica problemele sale. Pentru un dispozitiv creat special pentru navigarea pe Internet, aceasta este o problemă mai mult decât gravă. Un alt client iPad a scris pe site-ul Apple: „Nu voi da 500 de dolari pe ceva ce nu pot folosi. Mâine am să returnez  aparatul”.

Din păcate nu pot sa dau o opinie obiectiva, deoarece nu am avut în mâinile mele un iPad, dar ma risc sa spun ca iPad-ul pare a fi un produs de marketing 90% şi un device bun 10%, având în vedere faptul ca un notebook, la jumătate de preţ, cu un sistem de operare decent e mult mai complet si mai util, nu si mai „fasion” ce-i drept decât iPad-ul celor de la firma cu mărul.

Daca sunteţi indecişi sa cumpăraţi sau nu Ipad-ul, poate aceasta schema va este utila:

Nu dispreţuiţi libertatea cumpărând sclavia pe bani.

Numai bine !

Ionel Scrofan