De ce se vorbeşte în ultimul timp atât de rău despre cei care ne-am exercitat dreptul de a vota ca cetăţeni romani aflati în străinătate ?

De vreo doua zile încoace se tot bate apa în piu în presa scrisa şi pe forumuri online despre cum a decis diaspora viitorul României. Unii înjurându-ne de mama focului chiar. Sincer ma cam deranjează sa fiu văzut si tratat ca un impostor doar pentru simplul fapt ca am fost la vot.

Eu cred ca e greşit pusa problema. Au fost mai mult de jumătate din cetăţenii României cei care au decis soarta României şi nu doar o suta de mii de romani din afara care au votat. Poate singurul păcat al nostru ar fi putut fi pus pe seama diferenţei de fus orar, fiind ultimii care am votat şi poate de asta am creat senzaţia ca am hotărât noi cine iese…

Ce facem în viitorul apropiat ? Război civil intre pesedisti si pedelisti pentru a potoli foamea unor grupări financiare hămesite?

Nu ne dam seama ca vor sa ne învrăjbească roman contra roman, sa se folosească de noi sa ne scoată în strada pentru a le facilita lor drumul la ciolan? Unii chiar nu ştiu sa piardă!

Ca sa vedeţi ce mai spune Nastase: ca ar trebui revizuita ponderea voturilor din diaspora, ca si cum noi cei din străinătate am fi mai puţin romani decât cei din ţară. Nu l-a deranjat, însă deloc, banii trimişi acasă, pentru a susţine economia bolnava la pat a unei Romanii sărăcită de către politicienii corupţi şi cu dosare penale…

Poate se va gasi vreun deştept de politician şi va cere ca celor din diaspora sa li se retragă cetăţenia romana… cine ştie, totul e posibil într-o Românie cu o clasa politica îmbolnăvită…

Numai bine !

Ionel Scrofan