Cu multa căldură vă recomand cea mai bună versiune Mandriva Linux de până acum. Dacă nu știți cum se instalează, prietenii noștri de la Mandrivausers.ro ne ajută, ca întotdeauna de altfel când avem nevoie, cu un ghid de instalare a distribuției de linux Mandriva 2009.1
Dacă doriți să citiți acest ghid, îl puteți descarca de aici.

linux Nelu

Asa arata linuxul care „îmi permite” să vă scriu aceste rânduri.

Încercați linux ! Trebuie doar să vreți și să lăsați pe seama altora clișeele de tipul:  „în Windows eu făceam aşa….” , „varul meu mi-a zis că nu am bittorrent în Linux”… și în linux se pot face multe lucruri (în linux e Ktorrent și face același lucru, ba chiar mai bine, doar că verișorii nu prea știu lucrul ăsta).😀

Când vă cumpărați un telefon nou, e asa că nu vă întrebați ce sistem de operare are și sunteți dispuși să descoperiți tot ce „știe face” ?

Ei, la fel e și cu linuxul. Trebuie doar sa fii deschis noului, să nu te împiedici în șabloane, să ai o minte deschisă şi e suficient !

Descoperiți-l, vă asigur că merită !

Numai bine !

Ionel Scrofan