În urma cu ceva timp, într-o zi de duminică, am ieșit să ne bem cafeaua la terasa din  faţa blocului şi am ajuns să o bem la 80  km de Castellon, mai exact în Puertomingalvo, în provincia Teruel. Şi bine am făcut…

Puertomingalvo este un sat pitoresc situat la o altitudine de 1.298 m in Sierra de Gúdar  în sud-estul provinciei Teruel, destul de aproape de Castellón. Principalele monumente ce pot ne pot stârni interesul în acest mic sătuc de 136 locuitori, sunt, fără îndoială: castelul, clădirea în stil gotic a primăriei sau  casa consilierilor şi biserica din centul satului. Tot de aici se poate cumpăra și  ceramica tipică zonei, existând un atelier chiar în centrul satului.
0
Am să vă las câteva imagini ca să va stârnesc  interesul:
canceu-2entrada
calle
vista2
vista
calle2puerta
Imagini din sat.
0

Şi tot plimbându-ne prin sat, ne-a lovit foamea. Am întrebat un sătean ce l-am întâlnit pe strada dacă ne poate recomanda un loc unde să mâncam. Ne-a vorbit de Restaurantul Casa Juan. Am găsit imediat locul cu pricina, dar mare ne-a fost mirarea când Juan nu a avut bunăvoința să ne mai servească, fiind trecut de 15:30, dându-ne de înțeles  că nu se mai obosește să mai pună masa pentru 4 persoane.
Tot răul spre bine, că dacă nu ar fi fost așa nu am fi ajuns să mâncăm în restaurantul Entre Portales, pe care l-am găsit întâmplator. Acest restaurant s-a dovedit a fi un loc ideal pentru a lua masa. Mâncăruri pe alese la un preț corect😉 .
Am să vă las cateva imagini (făcute cu telefonul) în restaurant.
Dacă  vreodata treceţi prin acest sătuc, nu ezitati sa-l vizitati, o să vedeţi că merită…
0
001
Restaurantul Entre Portales
0
rte spalator-maini
contento
Se poate „citi” pe fata acestui client cât a fost de mulțumit, nu-i aşa ?
Cu 55 €, 4 persoane + „clientul mulţumit” am mâncat și am baut pe săturate.
0
O să pun si o poză cu restaurantul unde am fost refuzați (şi nu politicos) să luăm masa.
no-comer-aqui
Toate cele bune si pe curând !
Ionel Scrofan