Am votat !

dsc_4869a

Azi dimineaţă, în jurul orei 12 – Recinto Pergola unde este secţia de votare din Castellon totul mergea ca pe roate. Oamenii ordonaţi, stăteau la coada de vreo 15 persoane, aşteptând cuminţi să le vina rândul pentru a intra în incinta unde să-și poată exercita dreptul constituţional . Am vrut sa facem nişte poze, dar am fost invitaţi sa o lăsăm baltă daca nu avem autorizaţie… aşa am și făcut, că doar legea e una pentru toţi..

În schimb, am făcut nişte poze în afara secţiei de votare, mai exact prin centrul oraşului și ne-am dat seama că legea nu-i pentru toţi la fel. Ce credeţi ca am pozat ?

dsc_4861a

Propaganda electorala a unora ce ne cer votul era in floare !! În Castellon, în ziua votării circula o furgonetă cu niște afişe uriaşe în care se pot vedea doua personaje care vor din tot dianadinsul să iasă din urnă, sfidând orice limită a bunului simț.

Si ca si cum asta nu ar fi fost îndeajuns, am mai tresărit la vederea culorii portocalii afişate pe panoul publicitar din centrul oraşului (Avenida Rey Don Jaime). Vedeţi foto (Claudiu Gherman)

dsc_4884a

Cum credeţi că-și vor tine cuvântul dat alegătorilor, dacă nu respectă nici legile statului ?

Potrivit legii, campania electorală în audio-vizual a fost interzisă începând de vineri. În intervalul care a mai rămas până la alegeri, în mass-media audiovizuală și scrisă nu pot fi prezentate sondaje de opinie sau difuzate spoturi de publicitate electorală, nu vor putea fi invitaţi sau prezentaţi candidaţi în programe şi nu vor putea fi făcute comentarii privind campania electorală.

Asta spune legea… ce vor spune ei ? Minciuni.. ca și până acum…

Numai bine !

Ionel Scrofan