Nu am mai scris de ceva vreme … am fost destul de ocupat… dar mi-am revenit 😀

Mi-am revenit cu o stare de uşoară greaţă provocată de evenimentele prost organizate de către cei cu bani de aruncat (Guvernul României – cu campania prost gândită si promovată „Hola soy rumano !”)… precum şi de vulpile portocalii care nu scapă nicio ocazie să se laude cu cât de mult „au ajutat” romanul dinafara ţării, organizând concerte unde să ne adune pentru a ne îmbrobodi ca la carte. Le-a ieşit de data asta , cel puţin cu prezenta la un concert de 2 bani, organizat de Asociaţiile „Galactice” din Castellon, aflate sub umbrela Centrul Civic Castellon, mânaţi în luptă de către sucursala PD-L din aceeaşi localitate, păstoriţi de la Bucureşti ca nişte oiţe ce trebuie să facă o brânză bună din nimic (grea misiune).  Au profitat de faptul ca cei de la „Hola , soy Rumano” nu şi-au făcut temele bine şi au reuşit chiar sa strângă ceva lume. Locul ales de către „artiştii în îmbrobodeală” pentru concert a fost mai bine plasat decât al celorlalţi, reuşind chiar să-i facă pe mulţi să creadă că e vorba de campania de îmbunătăţire a imaginii romanilor, când colo , acest concert a fost organizat în cadrul campaniei de îndobitocire a romanului, încercându-se „tehnica îmbrobodirii cu vorbărie de 2 bani”, aruncată din gâtlejurile unor oameni de o verticalitate pe măsura banilor…

Nu vă lăsaţi prostiţi, fraţilor ! Mergeţi la vot, iar dacă vedeţi şi credeţi că nici unul nu vă reprezintă, puneţi un ZERO BARAT pe vot, ca să înţeleagă că ne pasă, şi că nu suntem proşti, cum ne cred ei, ci doar ca suntem legaţi de mâini si de picioare, că nu avem de unde alege, să înţeleagă că ne-am săturat să alegem pe cel mai puţin rău dintre cei răi.

Suntem legaţi de mâini şi de picioare nu la minte, domnilor politicieni. Treziţi-va, altfel o să vă votaţi voi între voi… românul e satul… de foame !

Numai bine !

Ionel Scrofan

