„Presa liberà poate fi bună sau rea, dar în mod sigur fără libertate va fi întotdeauna rea”. Albert Camus

Zilele trecute am cunoscut un ziarist care îmi spunea , printre altele, că până la urmă e important ca lumea să afle ce trebuie să afle.

La început nu am luat prea în serios afirmaţia lui… după vreo doua zile mi s-a aprins beculeţul (cu întârziere, ce-i drept). Ce a vrut să spună amicul ? Cred ca era mai potrivit să spună că lumea trebuie să afle adevărul. Ei şi uite aşa am mai găsit un jurnalist fără etică, ce e la fel ca o vulpe argintie murdară… adică fără strălucire…

O să-mi spuneţi acum că aşa-i politica ziarului la care o lucra respectivul, dar cu „prostituţia profesională” cum rămâne prietene ? Exista sau nu conştiinţă, sau totul trece doar prin stomac ?

Cred că avea dreptate Mark Twain când spunea: „daca nu citeşti presa eşti neinformat, daca o citeşti eşti dezinformat”

Numai bine !

Ionel Scrofan

