Zilele acestea, cu mare tam-tam, atât în presa scrisă, cât şi la TV i s-a făcut o grămadă de „reclamă” noului browser de la Google. S-au scris multe. Una dintre cele mai întâlnite poveşti este legată de viteză.

Experienţa mea de 2 zile cu acest browser:

E drăguţ, simplist si opensource, cu toate că nu e chiar aşa de rapid precum se zvonea. Ce e de lăudat: interfaţa minimalistă, deloc stufoasă, poate ca nu chiar aşa de intuitiva, dar trebuie să accept că este o primă versiune, ce cu siguranţă se va îmbunătăţii. Nu mi-a plăcut senzaţia de gol, austeritate, lipsit parcă de cele necesare ca să te simţi comod folosindu-l. Îi voi mai da o şansă, ca e doar la versiunea beta…

Majoritatea spun că e un rival al Internet Explorer-ului de la Microsoft, eu cred că e un rival al Firefox-ului, deoarece după ultimele date, Firefox are o creştere spectaculoasă ca număr de utilizatori, comparându-l cu Internet Explorer (vedeti aici). Nu-i rău, acest Google Chrome, dar rămân la Firefox deocamdată, întruneşte mult mai bine toate cerinţele mele pentru a naviga pe apele infinite ale internetului şi în plus, nu ajut la formarea monopolului gigantului Google 😉 (îmi place Goole, dar monopolul nu)

Numai bine !

Ionel Scrofan

