Spania e o ţară extraordinară ce merită colindată cat e ea de mare…

Plecând de la această idee, ne-am hotărât să începem cu Andalucia, mai exact cu Alhambra.

Zis şi făcut: ne-am urcat în Fordul Fiesta fabricat în anul de graţie1984 şi la drum. Am făcut cei aproximativ 700 Km de la Castellon până la Sierra Nevada, cam in 9 ore şi pot să vă asigur că a fost o aventură, deoarece afară erau 40 grade şi Fordul nu avea aer condiţionat, dar, în schimb, avea geamuri mari si larg deschise 😦

Ne-am cazat în Pampaneira (Sierra Nevada) la circa 45 km de Granada, la un hostal unde am plătit pentru o camera 40 €/noapte. Trebuie să vă spun că sătucul e o minune, unde timpul parcă s-a oprit, iar noi eram doi călători în timp, prin anii când încă maurii mai erau stăpânii acelor meleaguri. În ceea ce priveşte bucătăria, un deliciu acest tărâm… preţuri mici şi nişte preparate din carne şi verdeţuri recent culese din grădina, de-ţi lăsa gura apa doar văzându-le, mai apoi, gustul fiind pe măsura cantităţii de apă din gura 😉

Imagini din Pampaneira

Ei, acum la ce urmează, pot să vă spun doar că: am rămas muţi când am văzut Alhambra (nu degeaba a fost propusă pentru a fi una dintre minunile lumii)

Coadă la intrare.. si pot să va asigur că doar spaniola nu am auzit, în rest vorbeau în toate limbile pământului.

Vă las nişte poze… cu toate ca nu-i acelaşi lucru ca şi când o vezi live… pozele sunt doar aşa, ca să vă fac pofta !

Mai multe informaţii despre Alhambra găsiţi aici.

Numai bine !

Ionel Scrofan

