In urma cu 5 luni nu găseai niciun blog sau vreun site în care să putem citi despre viaţa romanilor ce trăiesc în Castellon. Ei, acum s-au schimbat treburile, avem 4 cel puţin (după cum ştiu eu), siteuri care fac polemica, laudă sau critică personajele „importante” si „reprezentative” româneşti din aceasta Mica Românie. Unul dintre acestea, mi-a atras atenţia, după modul cum e scris (cu umor, si destul de pe faza). Vedeţi aici.

Mie, personal, îmi place stilul şi îi doresc viaţă lungă (că tot sunt la tribuna tuturor mediilor in acest site, am să încerc să fac reclamă) 😀

Sa vedem pe cine va mai supăra acest site… că al meu a supărat pe multi „importanţi” şi încă o mai face. 😉

Mă bucur ca există informaţie din mai multe surse şi că romanilor din Castellon le pasă… ca doar „nu e proşti” romanii din Castellon.

Viată lungă şi toate cele bune !

Ionel Scrofan

Locations of visitors to this page

