Va mai aduceti aminte cand erati un copil ? Cat de mare vi se parea camera de copil pe care o aveati ? Totul era mare, azi doar amintirile sunt impresionante. Acum, sunt in cealalta parte a „liniei”, totul mi se pare mic (casa parinteasca, curtea scolii, etc), dar amintirile din copilarie au ramas la fel de mari si clare ca si cum s-ar fi petrecut ieri. Dupa afectiunea parinteasca, empatia e cel mai important lucru pentru a-ti creste si intelege copilul. Daca voi reusi sa fiu pentru copilul meu macar o jumatate din ceea ce a fost tatal meu pentru mine, sunt sigur ca va fi un copil fericit. Azi, eu sunt fericit… iar tatal meu ar fi fost si el, pentru a doua oara…

Mama e in extaz. Care mama ? Toate trei 😀

Asa e viata…

Numai bine !

Ionel Scrofan

Locations of visitors to this page

