La activitatile culturale organizate pentru romanii din Castellon de catre Biroul Judetean Dambovita am participat ca voluntar. Dupa doua activitati de acest gen, am fost catalogat drept PSD-ist. Bun, mi-am zis…mai fac ceva…

Dupa ce am fost „PSD-ist”, am participat ca voluntar la organizarea saptamanii culturale romanesti „Romania o tara de 10” impreuna cu cei de la Corte Ingles si Consulatul Roman din Castellon si colac peste pupaza, am fost catalogat PNL-ist.

Culmea e ca PD-L-ist nu am fost catalogat niciodata, cu toate ca la inceput, am facut activitati impreuna cu simpatizanti ai PD-L -ului. Nu stiu de ce nu m-au facut si PD-L-ist, ori „nu da bine” cum spunea cineva, ori sunt toate locurile (zvonurile) ocupate in acest moment ?

Eu voi mai participa ca voluntar si o mai incerc, poate o sa ajung si PD-L-ist 😉 ! Vreau sa ajung si PD-L-ist, ca sa fie precum spunea un filozof de-al nostru : esti om atunci cand poti sa spui ca nimic din ce e omenesc nu ti-e strain.

Pana atunci…

…considerati ca sunt un roman din Castellon si nimic mai mult, dragi zvonasi !

Numai bine !

Ionel Scrofan – un roman fara culoare politica.

Locations of visitors to this page

