Jurnalistul Dominique Grimault a spus, in timpul emisiunii „100% foot”, despre romani ca sunt „voleurs de poules„, in traducere cred ca ar fi „hoti de gaini” (dupa franceza mea de balta).

Cam asa vad eu iesirea jurnalistului de la postul de televiziune francez M6: trebuie sa refuleze si el in fata unu esec al echipei Frantei, si cel mai usor e sa denigram dusmanul decat sa recunoastem infrangerea. Ce nu stiam in schimb, e ca echipa Romaniei este compusa din „hoti si din gainari”, dar e clara treaba ca acest ziarist e unul ce nu stie sa-si ascunda sentimentele xenofobe. Cel mai mult ma bucur ca are de ce sa-i fie ciuda, chiar daca echipa Romaniei nu a dat un randament maxim ! Trebuie sa stii sa pierzi cu demnitate…

„Om e cel care se poate ridica de fiecare data cand cade”

Daca doi frati au aceeasi mama, sunt sau nu frati buni ?

Noi nu o sa generalizam si nu o sa spunem ca francezii sunt un popor de gainari datorita gradului de rudenie cu poporul roman !

Fratilor francezi, am ramas surprins cand am ajuns in Germania si am constatat ca nu toti nemtii sunt blonzi cu ochi albastrii si nu sunt foarte punctulali asa cum cum le-a mers vestea ! 😉 .

Numai bine !

Ionel Scrofan

Locations of visitors to this page

