Navigand cu vantul din spate pe apele internetului, am gasit o pagina care mi-a atins o coarda sensibila…. amintiri din copilarie. Nu, nu e vorba de copilaria lui Creanga, ci de a mea. Cand eram copil, ma mai uitam adesea la televizorul care prindea doar un canal ce emitea doar doua ore pe zi , unde intotdeauna vedeai doar un singur personaj. Cateodata, dar mai rar, ce-i drept, puteai vedea si ceva momente vesele, cu Amza Pelea, Toma Caragiu si Birlic Grigore Vasiliu. Va mai aduceti aminte ? Ei, la aceste momente placute fac referire, cand spun ca m-au atins la inimioara… imaginile si filmuletele ce le-am gasit pe net m-au facut sa calatoresc in trecut… in trecutul copilariei mele.

Imi vin in minte momentele acelea, in care tata era complet absorbit de ce spunea Amza, sau Toma Caragiu, certandu-ne ca facem galagie… deoarece erau foarte putine momente cand ii puteai vedea pe acesti „grei” si era aproape o blasfemie sa faci galagie cand apareau ei la TV. Ce vremuri…

Hai ca nu va mai tin pe jar… aici e pagina cu pricina. (E video – dar si audio)

Sper sa va tresalte si voua inima de bucurie revazandu-i !

Numai bine !

Ionel Scrofan

Locations of visitors to this page

