Astazi, in holul hotelului Westin din Valencia, am avut una dintre cele mai importante intalniri din viata mea pana in acest moment. Sunt un om norocos si privilegiat in acelasi timp. Norocos, deoarece nu de multe ori in viata mi s-a oferit prilejul sa vorbesc cu un print, iar privilegiat, pentru ca am avut ocazia sa asist la cea mai importanta lectie de istorie din viata mea. Principele este un om deosebit, deloc infumurat, vorbind cu multa intelepciune si fiind un adevarat ambasador al Romaniei. In interviul pe care am avut ocazia sa-l fac, a vorbit despre importanta pastrarii identitatii nationale. Ce frumos, nu ? Cati dintre noi mai suntem mandrii ca suntem romani, fara sa ne caciulim la altii ? Principele si Nicolae Furdui Iancu, din punctul meu de vedere, sunt cei care au luptat intotdeauna pentru mentinerea unei mandrii, a unei identitati politice si culturale, dupa caz, fiecare in felul sau. A vorbit deasemenea despre importanta comunitatilor de romani din afara tarii si despre proiectul „Europa Regiunilor” fiind un proiect initiat de prinţul Radu pentru a promova interesele Romaniei. Rolul acestui proiect este unul prin care se doreste, incurajarea si promovarea de parteneriate economice, culturale si educationale intre regiunile romanesti si europene, cat si cresterea nivelului public de cunostinte despre Romania prin intalniri, conferinte si prelegeri.

Doresc sa multumesc Principelui Radu pentru amabilitatea de a imi oferi acest interviu. Daca doriti sa-i vizitati blogul, dati click aici.

Intotdeauna am spus ca sunt un om norocos… astazi am avut confirmarea !

Veti puteti asculta interviul integral pe pagina „Radio” a blogului meu in cateva zile.

Mandru ca sunt roman va salut,

Ionel Scrofan

