Daca nimeni nu te intreaba, de ce te bagi in seama ? In editia de azi, in Mediterraneo se poate citi „colectivul romanesc ce sprijina acest contract de integrare, nu este afectat de masurile luate in acest contract”. Altfel spus: pe mine nu ma afecteaza, asa ca mai bine pup pe cineva in fund si poate imi fac un prieten sus-pus ! Cam asa gandesc „reprezentantii romanilor” . Cu asa reprezentanti – mi-e rusine ca sunt roman si ca pot fi catalogat si bagat in aceasi oala cu ei. „Vrem masuri, dar pentru altii” – ar mai suna mesajul acestora. Sa le fie rusine mai spun eu. As fi curios sa stiu daca macar au citit acest „contract de integrare” ? Sunt sigur ca nu! Le-au intors spatele columbienilor, cu care pana cu putin timp in urma, imparteam aceasi barca, cea a imigratiei… acum ne-am „ajuns” si opinam chiar cand nimeni nu ne-o cere ! Continuati si pupati in stanga si in dreapta si caciuliti-va la toti, poate pana la urma cineva „sus pus” va baga in seama domnilor „presedinti” !

Ati ajuns sa fiti liderii care au pierdut nordul si coloana vertebrala, ce sa mai vorbim de etica. Ati uitat de romani, va intereseaza doar buzunarul propriu… sunteti oamenii de care, eu personal, am fugit din Romania… dar vad ca inca ne urmariti si aici !

Suntem satui de voi, de ce nu ne lasati sa traim linistiti ?

Ionel Scrofan

