Cand eram copil, sa nu saluti un vecin era de nepermis, sa stai comod, asezat pe scaun si persoana de langa tine, mai in varsta, sa stea in picioare era de neimaginat…ce sa mai vorbim de aruncatul hartiilor pe jos sau mancatul semintelor pe strada…

Astazi, aceste lucruri le avem mai des in amintiri decat dinaintea ochilor… acum e invers… batranii stau in picioare in autobus iar „berbecul” de langa mesteca tacticos guma si face besici la gura, ascultand muzica la maxim in casti…prefacandu-se ca nu vede nimic in jurul lui. Ce sa mai vorbim de „buna ziua”…multi nu mai stiu sa o dea… parca ar da-o de la ei din leafa. Ai curajul sa-i spui ceva ? Poate vrei sa vezi ce tare e de stanga si „de cap” ca a auzit el manele in care spune unul ca „pumnii mei minte nu are” – iar el e fan fidel ideii. Videoclipul asta e culmea prostimii la romani !

La inceput am ras, vazand acest video tampit… acum, mi-a mai trecut, gandindu-ma la numarul celor care cred ca asta e modul corect de a-si rezolva problemele…

Aceste lucruri, pe vremea cand eu eram copil…erau de neimaginat…acum, sunt la ordinea zilei.

Facand un rezumat: cred ca nu mai stim sa ne crestem copiii, sau se cresc si se educa singuri… nu mai avem timp de ei… ca altfel nu-mi explic.

Ionel Scrofan

