La cabinetul de kineto din Castellon am pacienti de toate felurile: tineri, batrani, cu mai multe probleme, cu mai putine, dar aici am vrut sa ajung, la probleme. Omul, adesea, isi creaza singur probleme…
Am sa fiu mai explicit: inca mai sunt barbati, chiar daca imi vine foarte greu sa cred, care au impresia ca femeia e proprietate personala, sa spunem… ca o masina. Poate nu am fost indeajuns de explicit : ” sa nu mergi la masaj, ca se vede spatele gol” ! E greu de crezut, nu-i asa ? Pot sa va asigur ca mentalitatea aceasta am intalnit-o atat la spanioli cat si la romani…

Eu, inca refuz sa cred ca mai sunt persoane atat de obtuze la minte! In ce epoca traim? Ma pun in locul unuia ce gandeste astfel si sufar o drama in toata regula! Sa traiesti cu frica in san ca ti se vor „pune coarne” zi de zi, trebuie sa fie oribil. Ma intreb ce va face un astfel de individ cand prietena, nevasta sau ce o mai fi, trebuie sa mearga la ginecolog ?
Sper ca cele cateva cazuri de acest tip ce le-am intalnit sa fie doar ceva izolat…dar, daca nu e asa ?

Cred ca „ceva e putred in Danemarca” !

Numai bine !

Ionel Scrofan

