1 Decembrie 2006 -Ziua Nationala a Romaniei- Teatrul Principal Castellon

Nu cred ca romanii din Castellon au ales chiar atat de rau… cred ca ne-a fost bagat pe gat sau altfel spus: l-au ales altii in numele nostru… oferindu-i-se premiul „Prietenie si implicare in comunitate” din partea Asociatiilor Romanilor din Spania, iar de 1 Decembrie 2006 s-a ajuns chiar la ruptura Uniunii Culturale Romane din Castellon, datorita faptului ca multi membri s-au opus „premierii acestui personaj” vazandu-se tradati. Au mai fost intentii, nereusite din pacate, de a resuscita Uniunea Culturala Romana din Castellon, dar dupa experienta anterioara…nu se mai risca nimeni.

Probabil ca, in curand, se va naste alta „mai trainica si mai frumoasa”, ca asa-i moda prin Castellon😉

Ca sa vedeti ce spun si altii despre „prietenii comunitatii”:

infoportal

infoportal.ro

cancan.ro

gardianul.ro

presa-zilei.ro

ciutacu.ro

… sunt mai multe…doar ca nu vreau sa va obosesc. Multi spun ca, astfel, cu asemenea oameni, s-au facut mai multe deservicii comunitatii romanesti din Castellon iar „noi” ii premiem ? Unde mai pui ca vorbeste si in numele nostru facandu-i pe spanioli tigani (in casa lor)!

Face si un deserviciu partidului pe care-l reprezinta aici, partid cu care multi romani din Castellon simpatizeaza, dar pe zi ce trece tot mai putin, datorita „bunei imagini” pe care o lasa „domnia sa” pe unde umbla.

Eu, personal, ii cer sa ne lase in pace si sa nu ne mai „ajute”, deoarece, datorita oamenilor ca el, multi dintre noi am plecat din Romania. Noi putem trai fara el si chiar mai bine…dar el, fara noi nu prea, pentru ca suntem niste voturi de muls, voturi ce i-ar putea asigura continuitatea in partid, nu-i asa?

Si ca sa nu mai stati incruntati va mai spun o „anecdota”: In Castellon, acum doi ani in urma, „a venit” un camion cu permise de conducere din Romania…pentru ca „cineva le-a adus” si acel „cineva” a tinut sa precizeze ceva de genul: „eu am adus carnetele recunoscute din Romania„!

Multumim soferului !😀

Multi imi spun ca ma lupt cu morile de vant si ca duc o lupta care nu e a mea … s-ar putea sa fie asa, dar vreau sa am constiinta impacata ca cel putin am incercat sa arat lucrurile asa cum sunt si nu cum vor unii sa ni le arate, imbatandu-ne cu apa chioara, doar-doar vom vedea niste oite blande in loc de lupi flamanzi dupa voturi si merite inventate!

Noi nu va vrem…chiar daca dvs ne iubiti pana la epuizare domnule!

Ionel Scrofan (un roman, ca multi altii din Castellon – fara culoare politica !!!)