Va mai aduceti aminte de mirosul „de verde”, dar „de albastru”? Cineva foarte drag mie, mi-a spus ca pot fi mirosite culorile si credeti-ma ca e posibil. Nu, nu am innebunit ci doar mi-am permis luxul sa-mi aduc aminte de aceste senzatii intr-una din zilele trecute, tavalindu-ma in iarba, cu o carte in mana si uitand pentru doua ore de TVA, de pretul petrolului, de inflatie, de chirie, de rata la masina si de problemele zilnice din lumea reala, ascultand cum creste iarba…

Uitam sa traim, prinsi in tumultul evenimentelor si in eterna fuga dupa bani. Cu o stablitate financiara moderata, eu cred ca putem fi fericiti…”nu e mai fericit cel ce are, ci cel ce se multumeste cu mai putin”, milioanele nu ne vor face mai fericiti… pot fi o problema in plus si anume – sa avem grija lor . Nu uitati sa traiti – luati exemplul de la spanioli, se bucura de orice moment, se intalnesc mai multi prieteni si impart momentele fericite… nu lasa sa treaca viata pe langa ei… sa nu o lasam nici noi !

Ionel Scrofan

