Recent m-am intors din Romania. M-au surprins multe lucruri, unele neplacut iar altele foarte placut. Bucurestiul nu mi-a placut deloc, toata lumea e interesata doar de bani si sa para altceva decat e. Problema vine in momentul cand se plateste diferenta intre ceea ce pari si ceea ce esti. Dar, ma rog… am sa va povestesc despre lucrurile placute, care chiar m-au surprins foarte mult. Din vizitele de lucru pe care le-am facut in tara, una a fost la Targoviste, unde ne-au asteptat oameni cu dorinta de a face treaba si care s-a convertit in unul dintre cele cele mai placute momente ale periplului prin Romania. Care e imaginea pe care o are tipicul politician roman ? Un om corupt, care isi bazeaza toate ideile, eforturile si actiunile in scopuri personale sau in scopul favorizarii grupurilor de interese din care face parte si care a pierdut orice urma de principii etice si morale. La Targoviste am intalnit oameni de treaba, ce pot sa va asigur (chiar daca mi-a fost foarte greu sa accept ca erau politicieni) ca in tot ceea ce s-a discutat despre afaceri, s-a tinut cont doar de oamenii necajiti si de crearea de locuri de munca in zona. Nu ne-au cerut comisioane, spagi si favoruri, ci doar sa oferim oamenilor din zona posibilitatea de a lucra si a trai decent. Am ramas foarte placut surprins, iar spaniolii ce ne insoteau au ramas cu gura cascata. Mi-au marturisit ca nu se asteptau la asa ceva si ca multi dintre conationali de-ai nostrii le-au pictat Romania ca o tara din lumea a treia, unde totul e rau, iar sa faci afaceri e imposibil. Daca ar mai exista in fiecare judet oameni care gandesc si care vor sa faca treaba ca cei pe care i-am intalnit la Targoviste, Romania ar recupera 10 ani cel putin din anii perduti…iar atunci voi putea face mai mult pentru Romania acolo si nu aici in Spania…pana atunci mai incercam sa aducem investitori ! Pana una alta eu ii mai caut si in alte judete, trebuie sa existe…

Numa bine !

