Daca e sa aleg intre un robot si o persoana cu care care sa vorbesc, e clar aleg persoana. Astazi am avut o surpriza neplacuta in aeroportul Baneasa din Bucuresti. As fi acceptat-o mult mai usor daca era robotul inflexibil cel ce nu avea de ales si nu o domnisoara de la ghiseul de preluari bagaje, care nu stia altceva decat sa repete la nesfarsit un lucru, ce nu putea fi combatut cu argumente pentru ca se termina cu „asa sunt regulile”. Ok, daca asa sunt asa facem… Cand am plecat din Valencia din aeroport se pare ca erau alte reguli cu toate ca vorbim despre aceeasi companie. La plecarea din Valencia am impartit valiza ce cantarea 32 kg cu un prieten spaniol si nu a fost nici o problema deoarece eram 2 iar daca e sa impartim 32 la 2 vine 16 kg pe cap de vaca furajata 🙂 . Dupa aceeasi regula ne-am ghidat si la intoarcere, dar, n-a iesit… Am fost surprins de intrebarea d-soarei de la bagaje: daca suntem casatoriti ? Inchipuiti-va ce puteam sa-i raspundem…mai ales ca eram doi barbati. Clar…si al trei-lea ce ne insotea era fiul nostru…am fi putut sa-i raspundem, dar nu am vrut sa facem prea mult tam-tam. A trebuit sa scoatem din bagaj 8 kg pe care le-am pus in valiza „fiului nostru”. Cat de simplu era daca acea domnisoara ar fi fost un pic mai flexibila, nu o masina ce da raspunsuri automate si care pune niste intrebari ce te fac sa te intrebi despre propria-ti sexualitate. Am ras destul in avion dupa aceea, pentru ca avem un simt al umorului dezvoltat, dar inchipuiti-va ca ar fi intrebat pe altcineva care ar fi fost deranjat (si pe buna dreptate), ar fi iesit un scandal pe masura…si toate acestea pentru o intrebare nepotrivita imbinata perfect cu inflexibilitatea personalului.

Ionel Scrofan – din Romania.

